27 apr. 2013

Helikoptern vill landa nu







Jag försöker hitta ett ställe att landa på. Ett ställe där jag kan stanna en längre tid. Kanske rota mig. Inte bara tanka och bege mig upp i luften igen. Jag är trött på att rotera runt och försöka ha ett hellekopterperspektiv på allt. Den här helikoptern är trött. Den vill landa.

Men nu kanske det blir verklighet. Om allt vill sig väl så landar jag på riktigt om en månad. Då blir jag husägare...eller rättare sagt. Jag kommer att äga rätten att bo i ett hus som banken äger.

Och för er som undrar var jag tagit vägen. Nu är jag tillbaka. Jag har hittat ett sätt att fixa in teckningarna via mobilen...så nu kommer det förhoppningsvis att bli mer vardagslinjer.

Puss på er Ha en fin helg!

8 kommentarer:

  1. Hoppas att du finner en bra landningsplatta som helikoptern kan parkeras på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag ser den! Hoppas bara att bensinen räcker ända fram.

      Radera
  2. Äntligen är du tillbaka! Jag har längtat :)

    /Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Det är så med vänner som man känner väl, man kan vara ifrån varandra ett tag men det går rekordsnabbt att hitta tillbaka. Välkommen tillbaka! Det "klickade" direkt!/A

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul!
    Kram stina

    SvaraRadera