21 sep. 2013

Barnens exprimentlusta




2 kommentarer:

  1. Det är så underbart att se dina bilder igen - som jag har längtat hela sommaren!! Du är en av mina absolut största inspirationskällor och det är befriande att veta att man inte är ensam om att masa sig runt bland tvätthögar och halvätna äppelklyftor som lillsnutten kastat från matbordsplatsen ut i hela vardagsrummet (eftersom matbordet står i vardagsrummet då det inte finns så många andra rum i huset ;) ...). Du uttrycker dig så otroligt likt mig emellanåt och jag kan bli lätt galen över att jag inte får till egna bilder nu för tiden så som dina (jag gjorde liknande sådana bilder då första och andra barnet var små samt innan jag fick barn). Hoppas att du har ork och lust länge till att fortsätta med detta - jag älskar't och är övertygad om att alla andra som tittar in också gör det.

    SvaraRadera
  2. Men oj jag blir helt överrörd av din komplimang. Tack! Jo, nu ska jag försöka få till att uppdatera. Jag har ju börjat jobba så då har jag lite tid på bussen hem så :-)
    tack för peppen!

    SvaraRadera