4 maj 2012

Dom måste ha ringt fel...



Det ringde. Dom ville ha med mig som skådespelare på en filminspelning. Där jag ska spela mig själv. Dom måste ha ringt fel tänkte jag. Är det dolda kameran? Men så kom jag ihåg. Kanske tror dom att jag är samma person nu som för några månader sedan.

Dom köper grisen i säcken. Hoppas att dom inte förväntar sig annat än en gris. För det är just det dom får. Ingen svan. Jag menar jag har gått i mjukisbrallor i två månader och är glad om jag lyckas hinna duscha en gång i veckan.

Men OK jag ställer väl upp då. Jag behöver komma hemifrån. Men det kommer bli som när "fel" Margareta Winberg kom på ministermiddagen. Men o andra sidan blev det nog den mest lyckade och mest uppmärksammade middagen hittills. Så fel kan bli rätt. Detta blir spännande.

Ha en skön helg alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar