30 dec. 2011

Snyt ut det gamla, andas in det nya.

På Nyårsafton ska halva familjen ska sitta hemma och blåsa envisa snorballonger. Medan andra halvan, som jag har lyckan att tillhöra, ska iväg och fira nyår hos vänner.

I år har jag inte hunnit fundera så mycket över nyårslöften. Förra året var det att starta denna blogg och se om jag kunde publicera en teckning varje vardag under ett år... och det gick ju faktiskt :-) Ska se om jag hinner fundera lite på något smaskigt löfte under morgondagen innan tolvslaget.

Tackar ödmjukast för det här året - så ses vi nästa År! 



7 kommentarer:

  1. Tack för din fina blogg och ett riktigt gott nytt år.
    Hälsningar/
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Vill även jag tacka för din fina blogg med härliga klockrena bilder. Gott nytt på dig också!

    SvaraRadera
  3. Låter onekligen kuligare med fest än att sitta och blåsa snorbubblor :)

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Underbara underbara du som förser mig varje dag med bilder från livet!/A

    SvaraRadera
  5. Du är grymt duktig både som illustratör och som härlig support i familjevardagen, alltid skönt att läsa om gemensamma upplevelser med barnen. Superbra första år som bloggare, hoppas du fortsätter hela 2012 också!

    SvaraRadera