1 dec. 2011

Shit jag bröt just en bit från barnens pepparkakshus och åt upp...och tänkte skylla på barnen om min man undrar...

... Jag är en dålig människa. Ibland gör jag bara sånt som jag inte "ska" göra. Bara för att jag inte får. Ibland så kan jag kontrollera mig men ibland släpper alla spärrar. Ungefär som om jag är lite uttråkad. Som om jag inte orkar vara vuxen hela tiden. Jag orkar inte vara duktig flicka jämt. Det värsta är väl att det är mest hemma man släpper på alla spärrar. Jag måste ju få ventilera lite annars spricker jag.

När man har gjort något man inte får så är det lätt att ta till en vit lögn... Dock brukar inte det sluta så bra för min del. Jag ljuger inte så bra. En gång så hade jag tappat min telefon i marken på fyllan. Jag hade inte fått ihop den och sedan dagen efter när jag vaknade upp hos min kompis och min familj hade försökt få tag i mig ljög jag och sa att jag svimmat...ja...eller somnat... eller...ja min telefon gick sönder...efteråt skämdes jag. Inte för att jag smullat av hos en kompis och inte hört av mig utan för att jag ljugit för min syrra och kille. Och det var det jag fick äta upp.

Äh jag tror det är bra att ibland inte alltid göra som man ska. Livet blir så tråkigt då.

P.S jag ställde pepparkakshuset med det trasiga taket inåt väggen så ingen ska se.


2 kommentarer:

  1. hihi, här kommer det fram avslöjanden minsann:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kände för att bikta mig lite igår :-P

    SvaraRadera