7 nov. 2011

"Your life is under construction my friend. It's always tuff but so worth it in the long run. "


Min underbara vän sätter alltid ord på mina känslor. Att hon dessutom pratar engelska gör ju inte saken sämre. Allt låter ju alltid bättre på engelska. När man är under återuppbyggnad av sig själv eller sitt liv, så blir det ju lite småkaos under tiden. Då får man ha lite förståelse för att det tar lite tid och kraft. Man måste vara snäll mot sig själv. Tack vännen för att du påminner mig!

Jag önskar en sådan där skylt som man har på hemsidor som håller på att fixas till. Så man fick en paus liksom. Så kan man sätta på sig den och alla fattar att man behöver vila lite. Även om det bara är en liten förkylning man håller på att återhämta sig ifrån så är det bra om man får renovera ifred.

Helgen gjorde gott. Jag renoverade mig efter en tuff vecka. Mor var på besök och gav mig energi och kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar