25 nov. 2011

Så här skulle en ÄRLIG kontaktannons se ut för en singel-små-barns-mamma.



SÖKES: Du gillar att diska, tvätta och hålla ordning hemma men klagar aldrig på mig för att jag inte gör det. Att klä på små barn alla kläder innan dagis ser du som en sport och utmaning. Du får muskler av att bära hem tunga kassar från affären samt att lyfta tunga vagnar och barn. Du har en outtömlig energi och när du har hämtat barnen från dagis och gett dom nyttig och bra kvällsmat hittar du på massor av roliga lekar innan läggdags. Efter leken ser du utmaningen i att plocka upp alla leksaker från golvet på snabbast möjliga tid. Du gillar att läsa sagor om troll och gätter. När du nattat barnen så ser du fram emot att tillfredsställa mig. Fotmassage är en av dina specialiteter. Om det inte är helg för då gäller mer censurerade saker. Du är självklart vrålsnygg men har ingen aning om det själv. Din plånbok är välfylld men du jobbar inte så mycket.

FINNES: Din raka motsats.

____________________________________

Hoppas ni alla får en skön helg! Själv skall jag njuta av min man i två dagar utan barn :-) det är både party och mys som står på schemat. Tjing.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar